wtorek, 3 lutego 2015

Mój udział w konkursie "Blog Roku 2014" - Prośba o wsparcie

Hej Kochani! :) Dzisiaj przychodzę do Was z małą prośbą, bardzo mi drogą. Być może już zauważyliście, ale od jakiegoś czasu w pasku boczny możecie zobaczyć obrazek informujący o moim udziale w konkursie "Blog Roku 2014". Zaledwie dwie godziny temu rozpoczęło się głosowanie w tym konkursie i właśnie dlatego mam do Was prośbę.

Jeżeli lubicie "Książki widziane oczami Patiopei", 
odwiedzacie bloga, czytacie, lubicie, 
jeżeli uważacie, że strona zasługuje na Wasz głos, 
zagłosujcie. 

Każdy głos się przyda, nawet jeżeli uważacie, że nic to nie zmieni, wierzcie mi proszę, że każdy głos może zdziałać wiele. Każda pomoc się przyda, a zagłosować może praktycznie każdy.



Będzie mi bardzo miło, jeżeli zdecydujecie się oddać głos na "Książki widziane oczami Patiopei". Dziękuję jednak za każdy oddany głos, ponieważ najważniejsza jest tutaj pomoc. Pamiętajcie, że dochód z SMS-ów zostanie przekazany na fundację Dzieci Niczyje.

Pamiętajcie również, że możecie oddać głosy na kilka stron, macie również wiele kategorii blogów do wyboru. Jeżeli chcecie wspomóc również mnie, każda pomoc się przyda. Możecie oddać własny głos, zaprosić kogoś jeszcze do głosowania, czy to babcię, dziadka, siostrę, czy przyjaciela, a nawet udostępnić informację o głosowaniu. Dziękuję Wam za wszystko <3

A na dzisiejszy dzień (:

8 komentarzy:

Witam,
Dziękuję za wszystkie komentarze, dodawanie się do obserwatorów i lajki na facebooku. Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że zarówno moje posty, jak i blog, się Wam spodobały.
Mam nadzieję, że będziecie wpadać tutaj częściej <3

Patiopea