czwartek, 6 czerwca 2013

Mała Prośba

Hej :)

Dzisiaj post będzie trooooszeczkę inny, a mianowicie mam do Was wszystkich malutką prośbę :)
Pamiętacie może moją recenzję książki Philippy Gregory pt. "Odmieniec"? Ostatnio dowiedziałam się o konkursie na fanpage'u wydawnictwa. Na początku się wahałam, jednak mimo wszystko zgłosiłam wcześniej wspomnianą recenzję do konkursu.
Dlatego są mi potrzebne głosy. Jeżeli uważacie, że na to zasługuję, zagłosujcie. Każdy nawet jeden pozornie nic nieznaczący głosik, jest dla mnie naprawdę bardzo ważny :)

Głosować można tutaj: https://www.facebook.com/KsiazkoSfera/app_438403016253838

Żeby zagłosować trzeba wejść w "Ranking", a następnie "Recenzje" - moja nosi tytuł "Odmieniec z Przeszłości" i poznacie ją po zdjęciu które, jest tutaj obok -->
Jest to baaaardzo stare zdjęcie - ma już prawie rok :D

Dla wszystkich którzy wezmą udział w głosowaniu, także czekają nagrody w postaci 14 dniowego, darmowego dostępu do 100 czasopism od naxto.pl :)


4 komentarze:

  1. Dostałaś mój głos, skromny, ale jakiś...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka szkoda że nie mam Facebooka! (jest to chyba pierwszy moment w moim życiu, kiedy tego żałuję) ~ Julianka

    OdpowiedzUsuń
  3. A co tam, dałam Ci głosik :)
    Mam nadzieję, że w poczuciu wdzięczności będziesz odwiedzała mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam:) Wpadniesz do mnie?

    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witam,
Dziękuję za wszystkie komentarze, dodawanie się do obserwatorów i lajki na facebooku. Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że zarówno moje posty, jak i blog, się Wam spodobały.
Mam nadzieję, że będziecie wpadać tutaj częściej <3

Patiopea