poniedziałek, 27 lutego 2012

Ankieta wśród czytelników ^^

Jak zapewne zauważyliście, jakiś czas nie pisałam a powodem tego był nie kto inny niż czas. Czas zawsze nam namąci a to będzie nam się dłużył albo jedyne chwile wytchnienia obrucą nam się w krótkie sekundy. Ostatnio nie miałam czasu czytać i oczywiście przez naukę :/ Już niedługo zaczną napływać recenzje a wym czasem wymyśliłam małą ankietę :) Tak dla rozluźnienia ssytuacji.

Aktualnie chcę przeczytać wiele książek i nie mogę się zdecydować co pierwsze dlatego to właśnie wy wybierzecie jakąś książkę a ja wezmę sobie do serca wasze decyzje i postaram sie jaknajszybciej przeczytać wybrane przez was pozycje :)


Głosujcie! ^^



Zapraszam także do komentowania, w pisywania jakie książki warto by przeczytać, chętnie przeczytam wasze wszystkie wypowiedzi i może dzięki wam znajdę sobie coś dla siebie :)


Co sądzicie o takich ankietach? Ccielibyście aby się pojawiały? Jeśli wg. to jakie? Takie jak ta czy inne? 

8 komentarzy:

  1. Mam zamiar w niedługim czasie przeczytać Drżenie
    PS- jest już od jakiegoś czasu 2 część ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, widziałam ją gdy kupuwałam pierwszą część ^^
      Jednak mam teraz tyle dobrych książek do przeczytania, że naprawdę ptrudno samemu wybrać ... :/

      Usuń
  2. Bardzo polecam Szeptem, jak to widać na moim blogu. :)


    KaroElla jest druga część, a nawet już jest zapowiedź trzeciej. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytam super książkę pt. " Mroczne Serce " autorki Lee Monroe.

    Naprawdę polecam ; )

    lxpaulinalx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam :)
      Widziałam że jest już dwójka a pierwszą część czytałam. Przez jakiś czas mnie nie wciągała ale muszę przyznać że w kocu jej się udało. Ale była mocno wzruszająca :)

      Usuń
  4. No , możesz robić takie ankiety . Ciekawy pomysł xD

    Pozdrawiam , Kasia (Lailah) ; *

    P.S. Głosowałam na "Szeptem" - to jest genialne , nawet jedna moja przyjaciółka , która nie czytuje takich książek (a już na pewno nie takich trochę romansideł jakich teraz pełno) po mojej namowie przeczytała i baardzo jej się spodobało .

    Z powyższych pozycji jestem również zapoznana z "Syreną" , ale sama chciałabym dostać w swoje łapki pierwszą część "Jutra" ; ) Czytałaś może ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeśli jutro znajdę czas to napiszę chyba tego recenzję, muszę przyznać że mi się książka podobała pomimo że nie moje klimaty. :)

      Usuń
  5. Lubię ankiety, dobry pomysł :) oczywiście oddałam swój głos - ciekawa jestem co co wybierzesz ?
    ps. Zapraszam do udziału w mojej Wygrywajce - do wyboru cztery ksiązki ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam,
Dziękuję za wszystkie komentarze, dodawanie się do obserwatorów i lajki na facebooku. Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że zarówno moje posty, jak i blog, się Wam spodobały.
Mam nadzieję, że będziecie wpadać tutaj częściej <3

Patiopea