niedziela, 19 października 2014

Wyniki konkursu z "Coś do Stracenia" :)



Ostatnio mieliście możliwość wzięcia udziału w konkursie i spróbowania swoich sił grając o książkę "Coś do Stracenia" Cory Carmack. W sumie zgłosiło się 20 osób i każda napisała fajną odpowiedź na pytanie konkursowe. Wszystkie prace bardzo mi się spodobały, a wybór był ciężki. Było pięć takich prac z których naprawdę ciężko było mi wybrać zwycięzcę. Gdybym mogła przyznać wyróżnienia, na pewno nie wahałabym się ani chwili. Niestety nagroda jest tylko jedna, a wędruje ona do...

Patrycji Echelon! :)  



Dziękuję wszystkim za udział, a chętnych na przygodę z Emmy Laybourne i jej postapokaliptycznym światem, zapraszam do konkursu z "Niebo w Ogniu" :) 


6 komentarzy:

  1. Ehhh, a ja pamiętałam, pamiętałam i zapomniałam o konkursie. Cóż skleroza nie boli, tylko życie utrudnia :))
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoooo jezusie jaredowy
    mam szok termiczny xD
    to jest jakiś cud nad Wisłą, moje wygrywanie to zjawisko rzadko spotykane w przyrodzie ...
    w każdym razie ... dziękuję Ci z całego mojego dziwnego serca :)

    OdpowiedzUsuń

Witam,
Dziękuję za wszystkie komentarze, dodawanie się do obserwatorów i lajki na facebooku. Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że zarówno moje posty, jak i blog, się Wam spodobały.
Mam nadzieję, że będziecie wpadać tutaj częściej <3

Patiopea