czwartek, 20 marca 2014

Od książki do filmu #1 Niezgodna & Akademia Wampirów

Od kilku lat pojawia się coraz więcej ekranizacji powieści młodzieżowych. Coraz więcej filmów jest tworzonych tak, aby grono odbiorców było jak najszersze. Sama jestem zainteresowana wieloma z nich i właśnie dlatego postanowiłam stworzyć odrębny "dział", czy też lepiej ujmując serię postów dotyczących właśnie takich ekranizacji. Mam nadzieję, że pomysł się Wam spodoba, a uwagi, pretensje, oceny i co sądzicie na temat tego pomysłu, śmiało piszcie.

Dzisiaj przedstawię pierwsze takie trzy duże ekranizacje, na które czekamy, w zasadzie czekam, z zapartym tchem i uważam, że naprawdę fajnie byłoby się wybrać na nie do kina. Postaram się także, w tej serii postów czasami odnosić do ekranizacji i no i jak to się mówi "I hope you enjoy that". 
I wszystko to pisałam sama, więc bardzo proszę o niekopiowanie :)



"Niezgodna" 

Powyższy tytuł jest wstępem do trylogii autorstwa Veroniki Roth. W tym świecie ludzie podzieleni są na pięć frakcji: Nieustraszoność, Altruizm, Erudycja, Serdeczność i Prawość. Każdy musi zdecydować co wybiera i kim chce pozostać do końca życia. W wyborze ma pomóc specjalny test, który określa przynależność. Jednak jest grupka ludzi, którzy się nie boją strachu. Strach je pobudza i uniezależnia. Tacy ludzie to "Niezgodni". A jak się jest kimś takim, można być pewnym, że znajdzie się ktoś, kto bardzo chętnie uśmierci taką osobę. Bo "Niezgodni" są wolni, nie da się ich podporządkować. A władza nie chce wolności, chce mieć wszystko w swoich rękach... Nie mogę się doczekać tego filmu od kiedy tylko skończyłam czytać pierwszy tom trylogii, więc dla mnie to zdecydowanie obowiązkowe wydarzenie! <3
Premiera: 4 kwietnia 2014 roku!




Zwiastun kinowy: <3 




"Akademia Wampirów: Siostry Krwi" 

Seria składa się z 6-ciu tomów i została napisana przez znaną amerykańską autorkę, Richelle Mead. Pisarka napisała już kilka serii i możemy ją znać także z serii o "Georginie Kincaid", czy też "Magia Krwi". 
"Akademia Wampirów" opowiada historię dwóch przyjaciółek, Rose i Lissy. Pierwsza z nich jest dampirem, czyli w połowie wampirem i w połowie człowiekiem. Lissa natomiast jest morojką, wampirem czystej krwi. 
Książka była pełna humoru, żartów, niezwykłych wydarzeń i nade wszystko akcji. 
Czy wszystkie najważniejsze składniki pierwszej części, zostaną przeniesione na ekran? Bardzo jestem tego ciekawa, szczególnie w przypadku obsady, która w większości nie zapowiada się tak ciekawie, jak na to liczyłam. Patrząc na zwiastun, mam też wrażenia, że pojawiają się tu sceny, które mają początek dopiero w kontynuacjach. Mam nadzieję, że się co do tego pomyliłam. 
Premiera: 21 marca 2014r. (jutro)

Zwiastun: 



A poza tym....

Omg! Szukając zdjęć z planu "Niezgodnej" natrafiłam na Ansela Elgorta. Może większość osób go nie kojarzyć, ale jest to jeden z aktorów, którzy grali w "Carrie" (2013), a mianowicie Tommego Rossa. W tym roku zagra on brata głównej bohaterki, Caleba w "Niezgodnej", ale zobaczymy go także jako Angustusa Watersa w "Gwiazd Naszych Wina", więc zagra on główną rolę. Tak więc trzymam kciuki, bo widać, że jego kariera dopiero nabiera tępa <3 

7 komentarzy:

  1. "Niezgodna" jako książka średnio mi się podobała, ale i tak mam zamiar iść na film. A do do "Akademii wampirów" - mam nadzieję, że miło mnie rozczaruje, bo szczerze mówiąc nie wiążę z ta ekranizacją wielkich nadziei...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie obejrzę obie ekranizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam "Niezgodnej" ale film zapowiada się wspaniale *____* A AW czytałam i jestem zachwycona książką. Film natomiast zapowiada się niezbyt kolorowo.. Mam nadzieję, że okaże się lepszy. :) Czekam na obie ekranizacje. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na ekranizacje z niecierpliwością, ale boje się że to bedzie kolejny niewypał, jak to często bywa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam nadzieję, że nie zwalą ekranizacji AW. Cała seria jest niesamowita i świetnie by było, gdyby i film był taki (a zwiastun jest... dziwny). Błagam, żeby to nie był niewypał! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Załamałam się na filmie. To jakaś porażka, a przecież książki są świetne!
    Dymitra zepsuli.. Wogóle jakaś masakra. Zrobili z tego tanią lovestory.
    Na druga cześć nie pójdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykre, ale właśnie tego bałam się najbardziej. Wiedziałam, że Dymitra od razu zapsują, byłabym zaskoczona, gdyby się tak nie stało. Sama jeszcze nie oglądałam, ale po tym co napisałaś czuję, że się rozczaruję :(

      Usuń

Witam,
Dziękuję za wszystkie komentarze, dodawanie się do obserwatorów i lajki na facebooku. Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że zarówno moje posty, jak i blog, się Wam spodobały.
Mam nadzieję, że będziecie wpadać tutaj częściej <3

Patiopea