sobota, 19 grudnia 2015

Książki widziane oczami Patiopei - Rozpiska

Jak wiecie, w ostatnim czasie mam dosyć mało czasu przez klasę maturalną i obowiązki. Zbliżają się jednak ferie świąteczne i mam nadzieję, że dzięki temu będę miała szansę nadrobić część zaległości, ale również napisać kilka wpisów do przodu i rozpocząć realizację kilku projektów. Co to dokładnie będzie nie ujawnię, ale za to przychodzę do Was z gorącą prośbą i propozycjami, z których to właśnie Wy możecie wybrać, co ukaże się na tej stronie. O czym chcecie poczytać, co wydaje się Wam interesujące, czy chcielibyście poznać moje zdanie. Zapraszam.

1. Rankingi 

Książkowe rankingi czy to ulubionych tytułów, najpiękniejszych okładek w mojej biblioteczce, według gatunku, a może jeszcze jakieś innych, na które w tym momencie jeszcze nie wpadałam. Wychodzę z założenia, że jest jest to jedna z ciekawszych rzeczy na blogach o książkach, ale może to dlatego, że sama je lubię? :)

2. Ulubione kanały na BookTubie i YouTubie, ulubione blogi itp. 

Nie tak dawno byłam nawet o to pytana, ale wtedy nie miałam czasu przygotować czegoś takiego. A wy, może chcielibyście poznać moje ulubione konta na instagranie, vlogi, czy może nawet blogi? Jest ich mało, ale za to jedynie te, które zrobiły na mnie naprawdę wielkie wrażenie ;)


3. Więcej filmików na YT. 

Przyznam się Wam, ze po maturze chciałabym więcej kręcić. Stanie za kamerą przynosi mi cąłkiem niezłą frajdę, problemem w tym momencie jest jedynie czas. Dajcie znać, czy chcecie zobaczyć więcej filmików ze mną w roli głównej, czy też powinnam sobie odpuścić. Bardzo cenię sobie Waszą opinię, dlatego koniecznie dajcie znać co o tym myślicie.

4. Więcej wyzwań!

Dzięki temu, że namówiłam dziewczyny do nagrania First Sentence Challenge, naprawdę się w to wkręciłam! Czy chcielibyście zobaczyć więcej filmików w tym stylu, a może jeszcze inne znane za granicą challenge? Dla tych, którzy nie widzieli załączam pierwszy i jedyny jak do tej pory FSC :)



5. Więcej o książkach anglojęzycznych :) 

Na Krakowskich Targach Książki kilka osób mówiło mi, że przyjemnie czyta im się wpisy z tego działu i zawsze fajnie dowiedzieć się czegoś nowego. Ostatnio sporo siedziałam na amazonie i większość pieniędzy wydawanych na książki szły na tytuły anglojęzyczne. Dużo się dowiedziałam i nauczyłam w tym temacie. Chcecie powrotu tego działu?

6. Ferie

Na razie nie będę Wam zdradzać gdzie, ale w lutym wyjeżdżam na ferie w naprawdę niesamowite miejsce. Bardzo ciężko jest tam wyjechać, nie mówiąc już o tym niesamowitym klimacie. Z racji tego, że już raz tam byłam mogę potwierdzić, że to naprawdę niesamowite miejsce. Wiem, że to blog o książkach, ale nie chcielibyście może relacji? Jest to kraj który w ubiegłym wieku otrzymał niepodległość od Wielkiej Brytanii i charakteryzuje się niezwykłym pięknem. Na pewno będę musiała zajść do ich księgarni :D Chcielibyście dowiedzieć się więcej? :)

7. Preferujecie klasyczne recenzje, czy więcej wpisów tematycznych?

Pytanie jak wyżej. Staram się stopniowo ograniczać recenzje, a przynajmniej tytułów wydawanych w naszym kraju. Nie chcę, żeby był tutaj ich przesyt, a co jak co niektóre tytuły u nas nie wydane zapowiadają się dużo ciekawiej ;) Zdam się na Was osąd, więc... co proponujecie?


W sumie przypomina to taką małą ankietę, ale nie przejmujcie się tym :)
Liczę na Waszą pomoc, a gdybyście chcieli popisać na mailu, czy na fb, nie krępujcie się. Również mój ask stoi otworem. 


 

11 komentarzy:

  1. Książki anglojęzyczne, filmiki i ulubione kanały - świetne pomysły. :)
    A co do recenzji i wpisów tematycznych - sama powinnaś zadecydować, o czym pisze Ci się lepiej i jak chcesz, żeby Twój blog wyglądał - ważne jest pisanie od serca. :) Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, żeby było tutaj wszystkiego po trochu. :)
    Pozdrawiam, Natalia Coentrao

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, czasem pojawia się problem innej natury. Mam tyle pomysłów, że nie wiem od czego zacząć :)
      Dlatego właśnie napisałam ten wpis :) Jest tyle rzeczy, które chciałoby się zrobić, a wiem, że o wszystkich z nich dobrze by mi się pisało. A że czasu jest zbyt mało i bardzo cenię swoich czytelników, myślę, że Wasze rady i opinie bardzo mi pomogą przy dalszym prowadzeniu bloga :)
      Dzięki za opinię! <3

      Usuń
  2. Wszystkiego po trochu, pisz na co masz w danym czasie ochotę ;) Najważniejsze żeby Tobie to przynosiło radość ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Właściwie wszystkie pomysły bardzo mi się podobają. Lubię czytać przeróżne rankingi na blogach, czy oglądać filmiki na YT, więc myślę, że każda z tych rzeczy będzie ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią przeczytam każdy wpis. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie na pewno będą wspaniałe. Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pachnie świeżością :P Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pomysły i z pewnością będzie ciekawie :) Bardzo chętnie przeczytam na temat Twojego wyjazdu na ferie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki anglojęzyczne + lista ulubieńców na pewno :D Uwielbiam też wszelkie rankingi, więc jestem mega ciekawa, co wymyślisz :) Sama mam ich już trochę porozpoczynanych w wersjach roboczych lub rozpisanych w Wordzie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie poczytam o książkach anglojęzycznych, bo sama mam zamiar zabrać się do czytania takich powieści!
    Od czego radzisz zacząć?

    Dość długo nie było mnie w książkowej blogosferze, ale jestem i życzę wesołych świąt! Zapraszam też na mojego bloga i nową recenzję :)
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    Buziaki,
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że Twój blog jest po to, żebyś robiła na nim to, co Ci się podoba i co sprawia Ci największą frajdę :)
    Osobiście najbardziej lubię recenzje książek :) Nie koniecznie muszą to być książki wydane w Polsce (chociaż pewnie i tak ich nie przeczytam np. po angielsku :) Wstępnie zaplanowałam sobie sięgnięcie po Pottera w oryginale, ale dopiero na jesień, do tego czasu może podszkolę swój angielski). Zawsze z chęcią zaglądam do postów, w których piszesz o zapowiedziach (pewnie dlatego, że ja jestem zbyt leniwa, żeby szukać gdzieś indziej takich zapowiedzi, a potem po czasie dowiaduję się, że książka X została już wydana :D).
    Rankingi również zapowiadają się interesująco. O filmikach na YouTube już kiedyś pisałam, że ogląda się je z przyjemnością :)
    Ahh i sama mam ten problem, że mam masę pomysłów na bloga, a brak czasu, by je zrealizować, haha :)

    OdpowiedzUsuń

Witam,
Dziękuję za wszystkie komentarze, dodawanie się do obserwatorów i lajki na facebooku. Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że zarówno moje posty, jak i blog, się Wam spodobały.
Mam nadzieję, że będziecie wpadać tutaj częściej <3

Patiopea