środa, 29 lipca 2015

Courtship Book TAG

Skorzystam z okazji i przeproszę za moją tygodniową nieobecność i liczę, że wybaczycie. W końcu z wakacji trzeba korzystać, a taki wyjazd do Włoch był akurat tym, czego było mi trzeba. Nie mówiąc o tym, że w ciągu pierwszego tygodnia przeczytałam 6 książek, a w ciągu drugiego żadnej ;) Naładowałam baterie, capnęłam wenę i jestem gotowa na najintensywniejszy sierpień w moim życiu. Teraz czas na naukę, czytanie, nagrywanie, powtórki, czytanie w oryginale, planowanie i co tylko jeszcze mi się uda. A tym czasem zapraszam Was na TAG do którego nominowała mnie Adrianna z "Za górami książek". Czekam na Wasze opinie i mam nadzieję, że Wasze wakacje też są udane, a tym, którzy ich nie mają nie jest ciężko :)

Courtship Book Tag

(Po kliknięciu w zdjęcie zostaniecie przeniesieni do filmiku :))

 

6 komentarzy:

  1. Świetny filmik! Uśmiałam się w kilku momentach ;)
    To teraz do pracy! Jak pogoda we Włoszech? ;)

    Dodałam Cię do ulubionych u siebie.

    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci zazdroszczę wyjazdu :) Cieszę się, że odpoczęłaś. Idę oglądać TAG.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy TAG i przy niektórych kategoriach pokazałabym takie same książki jakie ty :)

    http://diamentowe-slowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. o no życzę miłych wakacji i Włoch :D A też tak mam raz czytam dużo a raz wcale zdarza się :D
    Pozdrawiam ♥
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny filmik
    zabawny, ciekawy i bardzo ładnie w nim wyszłaś ;)

    D:

    OdpowiedzUsuń

Witam,
Dziękuję za wszystkie komentarze, dodawanie się do obserwatorów i lajki na facebooku. Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że zarówno moje posty, jak i blog, się Wam spodobały.
Mam nadzieję, że będziecie wpadać tutaj częściej <3

Patiopea