poniedziałek, 31 marca 2014

Konkurs - Rozdawajka #1 - Alyson Noel "Greckie Wakacje'

Obiecałam dzisiaj recenzję "Dopóki Śpiewa Słowik", ale się z nią nie wyrobiłam, więc postanowiłam w takim razie przesunąć trochę daty postów i dzisiaj zrobić konkurs! No dobrze, to raczej rozdawajka! :D

Ostatnio zdałam sobie sprawę, jak popularna jest recenzja książki na Alyson Noel "Greckie Wakacje" na moim blogu. Świadczy o tym sama liczba wejść (dziennych) na ten post. W związku z tym postanowiłam oddać powieść w dobre ręce. Po co ma się kurzyć na półce, skoro i tak pewnie do niej nie wrócę? A tak może otrzymać kolejne życie i czytelnika, który lekturę doceni.


Autor: Alyson Noel
Tytuł: Greckie Wakacje
Moja recenzja: [Recenzja]

Opis:
Powieść obyczajowa autorki bestsellerowego cyklu NIEŚMIERTELNI.
 Colby wreszcie zerwała z wizerunkiem kujonki i zaczęła wspinać się po licealnej drabinie społecznej – zaprzyjaźnia się z Amandą, najbardziej popularną dziewczyną w szkole i nawiązuje bardzo bliską znajomość z największym szkolnym przystojniakiem. Niecierpliwie czeka na najbardziej ekscytujące lato w jej życiu – niekończące się pasmo szalonych imprez oraz randek. Te wspaniałe plany krzyżują jednak rodzice, którzy postanawiają się rozstać i dlatego posyłają córkę na całe wakacje do Grecji, do zwariowanej ciotki.
Co spotka Colby na malej nudnej wysepce, gdzie nawet telefon komórkowy nie ma zasięgu?




Zasady są bardzo proste: 

* Komentarzach należy podać swój adres e-mail.
* Trzeba należeć do obserwatorów bloga (dowolnie, czy to klasyczni obserwatorzy, czy to google+, a może bloglovin). W komentarzy należy podać pod jakim nickiem obserwujecie.
EDIT: W razie z problemem dodawania do obserwatorów, wszystko trzeba zrobić ręcznie na tej stronie: https://www.blogger.com/manage-blogs-following.g?pli=1 schodzicie na dół, klikacie dodaj i wpisujecie link do bloga ;)
* Doszłam do wniosku, że osoby, które często komentują bloga zasługują na małe wyróżnienie i jeżeli zgłoszą się do konkursu, dostaną dodatkowy los ;) 
* Chciałam poprosić osoby, które prowadzą blogi i funpejdże o umieszczenie informacji o konkursie na swoich stronach. Po przemyśleniach, doszłam do wniosku, że taka pomoc zasługuje na dodatkowy los ;)


Regulamin: 

1.  Organizatorką konkursu jest autorka bloga "Ksiązki Widziane Oczami Patiopei". 
2. Konkurs trwa od dzisiaj, tj. 31 marca, do 19 kwietnia do godziny 23:59 ;)
3. Wyniki podam najpóźniej 22 kwietnia, choć postaram się zrobić to wcześniej :3 
4. Książkę wysyłam tylko na tereny Polski.
5. Życzę miłej zabawy ;) 



Osoby, które dostaną dodatkowy los, ze względu na bycie aktywnym obserwatorem: 

*  Wiktoria (Katniss) M
* Kasia S
* Monika Gagat
* Meg Sheti
* Tala Z
* Agnieszka T
* Patrycja Liśkiewicz
* Magda Borkowska
* Marta Kobra
* Wikimika



Banerek Konkursu: 

46 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej książce. ;) Mój adres: marcelinaczyta@gmail.com
    Banerek i informację już zaraz umieszczam na blogu. ;)
    Pozdrawiam, Marcelina
    marcelinaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :)
    Bardzo chętnie zgłaszam się do rozdawajki :)
    E-mail: elementarz90@gmail.com
    Obserwuję Cię jako: Katarzyna K

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo dziękuję za dodatkowy los :)
    Bannerek wstawiony, bo oczywiście się zgłaszam :)
    malamutka94@gmail.com :) No i obserwuję jako Marta Kobra

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję. Z przyjemnością się zgłoszę :)
    mail: katniss.blog@wp.pl
    Obserwuję jako: Wiktoria (Katniss) M
    A baner zaraz wstawię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście zgłaszam się!
    apdzieckowojny@gmail.com
    obserwuję i baner wstawię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się
    email: chmielewska_a@o2.pl
    baner: http://hugekultura.blogspot.com/
    obserwuję jako: Aga CM

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za informację o konkursie. Chętnie wezmę udział :)
    email: nata130@interia.eu
    banerek: http://natalax3recenzje.blogspot.com/p/blog-page_10.html
    Obserwuję jako: Natalia Z (chcę, byś wiedziała, że nie obserwuję Ciebie tylko i wyłącznie dlatego, że jest konkurs. Spodobało mi się u Ciebie i chętnie będę wpadać częściej tutaj) :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, naprawdę. Takie słowa wiele dla mnie znaczą i mam nadzieję, że dalej będzie Ci się tutaj podobało i się nie zawiedziesz ;)

      Usuń
  8. Ja także się zgłaszam. Dzięki za pomysł z drugim losem. ;)
    patrycjaliskiewicz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za zaproszenie, zgłoszę się, a co tam ;)
    email: kate.meres@gmail.com
    Obserwuję jako Katarzyna Meres
    baner wkleję na podstronie Konkursy/Akcje na moim blogu, link udostępnię też na g+ :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    e-mail: kwiatusia1@gmail.com
    Obserwuję jako kwiatusia
    baner: http://zycnadalzpasja.blogspot.com/p/wasze-konkursy_25.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    O książce słyszałam, chciałam kupić, ale funduszy zabrakło :D
    e-mail: elunia.tosia@gmail.com
    Obserwuję jako elunia.tosia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja chciałabym się zgłosić :)
    mój e-mail: gusiapawlowska@gmail.com
    obserwuję, jako Gusia
    a baner wisi na Pastelowym Niecodzienniku:
    http://pastelowy-niecodziennik.blogspot.com/search/label/Partnerzy%20%26%20Wsp%C3%B3%C5%82praca

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć :) Zgłaszam się z wielką chęcią :) Tytuł i recenzja mnie zachęciły :)
    mój E-mail: Beatka_beti1@wp.pl
    Obserwuję w google jako Beti G i blog od dziś także pod tym nickiem.
    Baner po prawej stronie bloga na dole :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako: lotusflower.
    Mail: elaluczkow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!!
    E-mail: theworldofbookk@gmail.com
    Obserwuję jako: Wondeland OfBook.
    Baner już dodaje.

    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie dziękuję za zaproszenie do konkursu :-) Książka jest już w moich zbiorach, dlatego tym razem trzymam kciuki za pozostałych. Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się ;)
    magda.niska@interia.pl
    obserwuje jako Lenka ^^
    Baner na http://mydreamlucky.blogspot.com/
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: OnlyOne
    Baner: http://horses-are-my-life-forever.blogspot.com/
    E-mail: magda.misiak@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Justyna
    Baner dodałam do zakładki konkursy.
    E-mail: mylittleworld1111@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Doomisia♥
    baner: http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html
    mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się :D
    obserwuję jako: Angelika S.
    baner: http://kacikczytelnika.blogspot.com/
    e-mail: angelikas35@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :)
    E-mail: sovatik09@gmail.com
    Obserwuję jako: Aleksandra X
    Baner: http://recenzjeopinieksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się!
    Mail: czekaj_9@wp.pl
    Obserwuję jako: Aga Czekaj

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się!
    Mail : lafee2702@gmail.com
    obserwuje jako Niko N.
    Banerek u mnie na blogu w zakładce konkursy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się.
    E-mail: Izabella_rob@wp.pl
    Obserwuje jako : ajzedejbiielej ajzedejbiielej

    OdpowiedzUsuń
  26. Pewnie, z miłą chęcią zgłaszam się :) Super książka.
    E-mail: babbit@o2.pl
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się, owszem :)
    E-mail: izka3@op.pl
    Konkursowy link udostępniłam na moim FB: http://www.facebook.com/iza.wicz
    Nie mam bloga :(

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się!
    obserwuję jako: Akacja423
    e-mail: Akacja1999@gmail.com
    Banerek dałam na: http://ksiazkamojnawyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się :)
    E-mail: karaq@tlen.pl
    Obserwuję jako Ametystowa Orchidea
    Banner konkursowy umieściłam na swoim blogu :) http://kiss-yo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Missisipi
    E-mail: ania.maj68@onet.pl
    Baner: http://psiaki-swiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: Maromirus Krassus
    e-mail: maromirus@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako; Gemma Ee
    e-mail: gemma@poczta.fm

    Pozdrawiam. c;

    OdpowiedzUsuń
  33. No to pewnie że się zgłaszam! :)
    e-mail: kacha2105@onet.pl
    baner na głównej po prawej stronie http://mojswiat-ksiazek.blogspot.com/
    a obserwować to nie wiem już sama pod jaką nazwą obserwuję - albo kasiasajdak97 albo Kasia S. I jest to zarówno w google+ jak i blogger :)
    Pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się !
    Mail: zyzio194@wp.pl
    Obserwuje jako Zuzanna Jaskólska
    Wstawiłam banerek na bloga: http://maximumofbooks.blogspot.com/p/blog-page.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Edyta Chmura
    e-mail: edyta.cha@wp.pl
    Baner wstawiłam tu: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=223608494504029&set=a.164718353726377.1073741830.100005646401380&type=1&stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Invisible
    E-mail: mystery_m25@vp.pl
    Baner: http://konie-filmy-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako: Magdalena Osińska
    E-mail: magdalen321@gmail.com
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się :)
    lustro.rzeczywistosci@gmail.com
    udostępniłam infomację o konkursie na facebooku
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: kmka1296
    e-mail: kmka1296@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Alex Moriarty
    alexblog@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    Lubię na FB jako Sandra Bryl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, przykro mi, ale konkurs już się zakończył. Zapraszam do kolejnego, który rozpocznie się w niedzielę ;)

      Usuń
  42. Zgłaszam się.
    Bloga już obserwuję
    Email: obiektyw0@op.pl
    banerek-http://apetycznykasek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witam,
Dziękuję za wszystkie komentarze, dodawanie się do obserwatorów i lajki na facebooku. Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że zarówno moje posty, jak i blog, się Wam spodobały.
Mam nadzieję, że będziecie wpadać tutaj częściej <3

Patiopea