środa, 15 lutego 2012

Do wszystkich którzy lubią czytać! :)

Na początku chciałabym przeprosić że nic ostatnio nie napisałam ale tyle się działo, że nie miałam czasu.

Do wszystkich!
W TESCO jest wielka wyprzedaż książek, ja sama dziasiaj spędziłam ze 2h na wybieranie!
Książki są bardzo tanie i można znaleźć wiele fajnych, niestety nie najnowszych tytułów.
Naprawdę warto :)

Niestety nie mam czasu za dużo pisać ale jak będę mogła to wrzucę tutaj zdjątko kilku moich zdobyczy.

Ps. Naprawdę, na początku trudno cokolwiek znaleźć ale trzeba po prostu pogrzebać w tych przecenach i wszystko będzie ok :)
Liczę na wasze zdanie o wyprzedaży oraz czy coś kupiliście :)

2 komentarze:

  1. Niestety, mam za daleko do Tesco :(
    Jakie książki sobie kupiłaś? Pochwal się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prośbę dodane ^^
      Szkoda, może następnym razem okaże się że na jakąś wyprzedaż masz blisko :)

      Usuń

Witam,
Dziękuję za wszystkie komentarze, dodawanie się do obserwatorów i lajki na facebooku. Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że zarówno moje posty, jak i blog, się Wam spodobały.
Mam nadzieję, że będziecie wpadać tutaj częściej <3

Patiopea