sobota, 4 lutego 2012

Dla fanów PLL

Przed chwilą doszłam do wniosku że dowiem się czegoś na temat PLL z wikipedii i tak na sobie rzuciłam przypadkowo okiem na jedną z książeczek a mianowicie: Wanted czyli poszukiwany/-a, ścigany/-a i zobaczyłam tekst:

"they're shocked to learn of the existence of Alison's twin, Courtney" z którego wynika, że wszyscy którzy strzelali że Alison miała bliźniaczkę, mają rację.

LECZ i tak nie mamy pewności, że Courtney to "A", przypuszczam jednak że to ją widziała Spencer kiedy dostała pierwszą wiadomość od "A".

A co wy sądzicie, kto może być tą tajemniczą osobą?

PS. W Empiku jeszcze nie widziałam ale w sprzedaży jest już 5 część o Arii, Spencer, Hannie i Emily więc trzeba kupować i czytać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam,
Dziękuję za wszystkie komentarze, dodawanie się do obserwatorów i lajki na facebooku. Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że zarówno moje posty, jak i blog, się Wam spodobały.
Mam nadzieję, że będziecie wpadać tutaj częściej <3

Patiopea