piątek, 10 sierpnia 2018

Stosikowy zawrót głowy, czyli nadrabiam serie i zaległości


Długie przerwy od regularnego czytania czasami sprawiają, ze kiedy w końcu ma się ten czas i możliwości, nie można się oderwać od tego zajęcia. Moja przerwa jak być może część z Was wie, niestety była bardo długa, lecz za to zaowocowała postanowieniem nadrobienia zaległych serii. Zarówno w ostatnich tygodniach nauki przed rozpoczęciem lata, czas spędziłam na kończeniu historii, które pokochałam już dawno temu. Niektóre miały swoją premierę tak dawno temu, ze już praktycznie nikt na blogach, czy w mediach społecznościowych ich nie wspomina. Tymczasem to ona wiodą prym w dzisiejszym stosiku, choć wymieszane z nowościami i tytułami znacznie krócej zalegającymi na półce. Nie mniej, wszystkie prezentują się pięknie 💙

Part I:

1. Lisa Lueddecke Gdzie niebo mieni się czerwienią - Zdobycz z wymiany książkowej podczas tegorocznych tarów książki. Przyjemna, lekka i magiczna.
2. Danielle. L. Jensen Waleczna czarownica - Ostatni tom trylogii o trollach, którą pokochałam. Kupiłam ją przedpremierowo, ale dopiero teraz mogłam się za nią zabrać.
3. Danielle L. Jensen Ukryta łowczyni - Drugi tom pojawił się u mnie też w okolicach premiery, ale niestety niedługo potem musiałam przerwać prowadzenie bloga. Od wyd. Galeria Książki.
4. V. E. Schwab Wyczarowanie światła - Zakup z dnia premiery. Całą trylogię ubóstwiam, więc musiałam ją od razu zdobyć i przeczytać!
5. Kendare Blake Trzy mroczne korony - Prezent gwiazdkowy od kochanych rodziców, czyli box z jednej z akcji od Moondrive shop. Świetna akcja, cudny prezent i wiele frajdy 😊
6. Kendare Blake Mroczny tron - j.w.
7. H. G. Wells Wojna światów - Klasyka, którą trzeba znać, a naprawdę warto przeżyć swoje spotkanie z nią czytając to wydanie. Groza i realizm wzbogacone świetnymi rysunkami.
8. Inne światy - Zbiór opowiadań polskich autorów. Niektóre z nich były świetne, inne mnie zmęczyły, a a jedno nawet totalnie wymęczyło. Nie mniej warto zapoznać się z twórczością Jakuba Różalskiego którego obrazy były inspiracją do powstania tej książki.

Part II: 

9. Terry Pratchet Kolor magii - Jest to pierwsza książka opisująca Świat Dysku. Musiałam w końcu poznać twórczość tak znanego i cenionego autora fantasy.
10. K. A. Tucker Cztery sekundy do stracenia
11. K. A. Tucker Pięć sposobów na upadek - W związku z nadrabianiem zaległości, zdobyta na finta.pl.
12. Sarah Fine Sanktuarium. Rozłąka - Pierwszy tom tak bardzo mnie oczarował swoją wizją świata i bohaterami, że wprost nie mogłam się doczekać kontynuacji na którą trzeba było czekać bardzo długo i o której premierze dowiedziałam się przez przypadek. Niestety mam wrażenie, ze jej promocja była dosyć słaba, co bardzo mnie boli, tym bardziej, ze marze o zobaczeniu finału trylogii na księgarskich półkach.
13. Lauren Oliver Pandemonium - Jakoś nie mogłam się zebrać do zapoznania z książką. Trochę się bałam, tym bardziej, że niedługo po jej premierze miałam styczność z kilkoma spoilerami.
14. Lauren Oliver Requiem - j.w.
15. Tahereh Mafi Dar Julii - Kolejne zakończenie dawno rozpoczętej serii.
16. Anonimowe wyznania - Niegdyś dużo czytałam zarówno wyznajemy, jak i anonimowe wyznania, kiedy wiec na tegorocznych targach książki trafiła się świetna promocja, nie mogłam nie skorzystać :)

Co sądzicie o tych wszystkich tytułach? Jakieś polecacie, albo odradzacie? A może coś własnie wpadło Wam w oko i sami chcielibyście po to sięgnąć? :) 



 

6 komentarzy:

  1. Ja mam podobnie przez maturę nie czytałam książek więc teraz czuję się jakbym była w innym świecie. Tyle nowości,a ja mam tak mało czasu, żeby nadrobić to wszystko.
    Buziaki :*

    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana, ty to jeszcze sobie nie wyobrażasz. Na studiach będzie tylko gorzej pod względem czasu ;) Za to teraz masz najwspanialsze i najdłuższe wakacje w życiu. Mam nadzieję, że wypoczywasz po maturach, z doswiadczenia wiem, jak wyczerpujące są :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny stosik, podkradłabym od Ciebie Trzy mroczne korony. :D
    Pozdrawiam! :)
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, przez te kolorowe boki prezentują się wspaniale! :3
      Pozdrawiam! :)

      Usuń

Witam,
Dziękuję za wszystkie komentarze, dodawanie się do obserwatorów i lajki na facebooku. Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że zarówno moje posty, jak i blog, się Wam spodobały.
Mam nadzieję, że będziecie wpadać tutaj częściej <3

Patiopea