piątek, 23 maja 2014

"Gwiazd Naszych Wina" i "Upadli" (Od książki do filmu #2)

Wprowadzenie...

Nie ma to jak ekranizacje naszych ukochanych (czy też nie) powieści ;) Każdy z nas lubi oglądać adaptacje filmowe i porównywać je z własnymi wizjami tych wydarzeń. Co innego bowiem sobie wyobrażamy, a co innego widzimy w kinie. A przynajmniej często tak jest. W "Od książki do filmu" chcę przedstawiać fakty i zapowiedzi ekranizacji, które być może znacie, a może nie... Mam nadzieję, że dzięki tym odcinkom dowiecie się czegoś więcej o adaptacjach filmowych ;) 

"Gwiazd Naszych Wina"

6 czerwca 2014 roku będzie miała premierę długo oczekiwana ekranizacja powieści Johna Greena pod tytułem "Gwiazd Naszych Wina".
Kto nie zna opowieści o młodej dziewczynie umierającej na raka, która nie może rozstać się z aparatem tlenowym o imieniu Philip. Każdy dzień jest dla niej jak zwycięstwo z chorobą, ale tak naprawdę nie dostrzega w tym świecie nic o co warto walczyć... dopóki nie poznaje Angusa. Hazel szybko się w nim zakochuje i to z wzajemnością. Razem będą musieli walczyć ze światem i chorobą, a czasem nawet z własnymi przekonaniami, aby być razem.



"Gwiazd Naszych Wina" to niezwykła opowieść, która poruszyła miliony nastolatków na całym świecie. A jeżeli tego nie znasz, to polecam nadrobić to niedociągnięcie, a na pewno nie będziesz żałować ;)
A zwiastun już pokazuje, że jest na co czekać. Z utęsknieniem czekam na ekranizację ;) A wy?

"Za każdym razem, gdy oglądam trailer, albo przypomina mi się książka... nie wiem co począć. Co lepsze jest śmiech, czy płacz? Najgorsze w tym wszystkim jest to, że takie jest życie. Historia Hazel i Angusa jest realna, jakby została oparta na faktach. A kiedy już się ją poznaje... nie da się być na nią obojętnym. Albo się płacze, albo jest się wściekłym na świat" 
Patiopea (ja)



Został trochę ponad miesiąc przed wejściem filmu do kin, co nie znaczy, ze nie możemy podejrzeć czegoś zza kulis. Specjalnie dla Was wyszukałam najfajniejsze moim zdaniem kadry z filmu, które obrazują co będziemy mieli okazję zobaczyć w filmie ;)


-----------------------------------------------------------------------------

"Upadli"


Jak wiadomo nie od dziś... prawa do ekranizacji sagi Lauren Kate "Fallen" (W Polsce znana jako "Upadli") zostały wykupione już dawno temu. Do niedawna nie prowadzono żadnych kroków w tym kierunku, ale ostatnio do sieci weszło kilka zdjęć z planu. Sama zaprezentuję tylko kilka. 

Wiadomo już także, że główną rolę, czy Lucindę Price zagra Addison Timlin, a Daniela Jeremy Irvine, którego ostatnio mogliśmy spotkać w ekranizacji "Drogi do Zapomnienia", gdzie odegrał rolę młodego Erica Lomaxa. 

Premiera filmu ma nastąpić w 2015 roku, 
nie mniej jednak czekamy z niecierpliwością, prawda? ;)



23 komentarze:

  1. Cieszę się, że "Gwiazd naszych wina" z okazji ekranizacji dostanie taką piękną okładkę, na pewno kupię wtedy książkę i przeczytam ją ponownie ;) A o ekranizacji "Upadłych" nie wiedziałam... Bardzo mnie uradowałaś, ponieważ to jedna z moich ulubionych serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, zawsze lepiej wiedzieć, żeby potem nie przegapić pokazu filmowego ;)
      Ja raczej nie kupię nowego wydania, podobają mi się jakie są i preferuję oryginalne okładki ;D Nie mniej jednak, jak jak dla mnie okładka GNW jest piękna :3

      Usuń
  2. Nie mogę doczekać się GNW, mam dobre przeczucia :)
    Na Upadłych raczej nie czekam, więc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam dobre przeczucia, szczególnie, że lubię Ansela Elogorta ;)

      Usuń
  3. Muszę w końcu przeczytać "Gwiazd Naszych Wina", bo lubię pierw znać książkę, a potem obejrzeć film. O "Upadłych" nie wiedziałam, ale to super wiadomość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cool
    http://amandachic.com/blog/sun-and-sky.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam na "Gwiazd naszych wina"! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Upadlych jeszcze nie przeczytalam, ale na pewno zdaze przed premierą. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede mną dopiero same książki, ale już nie mogę się doczekać! Pozdrawiam, Marcelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Upadli" wcale mnie nie interesują, za to na GNW muszę, po prostu muszę!, iść do kina! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale gdy będzie bliżej premiery upadłych pewnie sięgnę po nich z ciekawości. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na obie ekranizacje :) Mam nadzieję, że nie zepsują mi "Upadłych" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety, nie czytałam żadnej z tych książek. Muszę przeczytać GNW:)

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam na te dwa filmy, oj czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja czekam na ekranizację "Gwiazd naszych wina", bo książka mnie zauroczyła. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Gwiazd naszych wina" było dane mi przeczytać i teraz czekam na to aż obejrzę jej ekranizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. *Augustusa
    GNW czytałam już dawno i nie mogłam sie po tym pozbierać chyba przez tydzień. Za każdym razem jak widziałam coś związanego z książką chciało mi się ryczeć. Jak dowiedziałam się, że będzie ekranizacja bardzo się ucieszyłam, bo kilka dni wcześniej myślałam właśnie o tym, że fajnie by było gdyby zrobili film na podstawie tego.
    _________________________________________________________________________________
    http://przekleci-idealnoscia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny film, jeżeli ktoś jeszcze nie widział to daje link:
    gwiazdnaszychwina-hd.end.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę późno, ale tam nie ma żadnego ,,Angusa"... To Augustus ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem czy wciąż działasz tutaj i czy to przeczytasz.Ale wyszedł zwiastun Upadłych kilka dni temu a sama ekranizacja może w końcu ujrzeć światło dzienne.Nie wiadomo tylko co z Polską ale robimy akcję na tt i jeśli chciałabyś pomóc to link tutaj : https://www.facebook.com/FallenPoland/photos/a.664690993604128.1073741827.664686846937876/1186131704793385/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post, ja także uwielbiam czytać. Polecam oswajać dzieci od najmłodszych lat z książkami :)

    OdpowiedzUsuń

Witam,
Dziękuję za wszystkie komentarze, dodawanie się do obserwatorów i lajki na facebooku. Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że zarówno moje posty, jak i blog, się Wam spodobały.
Mam nadzieję, że będziecie wpadać tutaj częściej <3

Patiopea