sobota, 17 sierpnia 2013

Udział w konkursie "ebuka 2013"

"ebuka 2013" Konkurs na blog książkowy.
Co to jest? Pozwolę sobie zacytować fragment opisu:

"Co to jest eBuka?
To próba fachowej oceny stron poświęconych książce i czytelnictwu przez osoby związane na co dzień z tym rynkiem. To jedyna taka akcja, w której od początkowej eliminacji do samego finału ważny jest głos profesjonalistów, a liczba głosów Czytelników wpływa tylko na przyznanie nagrody publiczności."




W tym roku do konkursu zgłoszonych zostało ponad 100 blogów (dokładnie 108, jeżeli nie pomyliłam się w liczeniu). Sama zastanawiałam się trochę czasu, zanim zgłosiłam blog do tego konkursu, ale po dłuższym zastanowieniu i tekście znajomej "No weź, a co Ci szkodzi?", wysłałam e-mail ze zgłoszeniem.

15 sierpnia zakończył się etap zgłaszania blogów. I tu pojawia się moja prośba do Was o głosy. Pewnie zauważyliście, że dużo blogów zaczyna już powoli prosić o to samo. Ale, jeżeli uważacie, że mój blog zasługuje na Wasz głos, lubicie czytać moje posty, recenzje, komentować wpisy i wg. tu przebywać to będę wdzięczna za każdy jeden mały głosik. Dla was to może tylko dwie minutki, dla mnie każdy głos jest na wagę złota :)



Jak zagłosować? 
Wystarczy wysłać e-mail na adres ebuka@duzeka.pl w temacie
wpisując nazwę bloga, czyli w tym wypadku Książki Widziane Oczami Patiopei
treść zależy już tylko od Was. Możecie napisać czemu lubicie tego bloga, co Wam się w nim podoba, dosłownie co chcecie :)


Jeżeli chcielibyście dowiedzieć się więcej na temat konkursu, czy też poznać listę wszystkich blogów biorących udział w plebiscycie, wszystko znajdziecie na tej stronie: http://duzeka.pl/news/id_news/3273/konkurs_na_blog_ksiazkowy_ebuka_2013


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam,
Dziękuję za wszystkie komentarze, dodawanie się do obserwatorów i lajki na facebooku. Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że zarówno moje posty, jak i blog, się Wam spodobały.
Mam nadzieję, że będziecie wpadać tutaj częściej <3

Patiopea