środa, 1 sierpnia 2012

Półrocznica bloga i podsumowanie Lipca :)

Dopiero co był koniec roku, a już połowa lata nam minęła. Troszkę szkoda, że wakacje tak szybko mijają, ale może jeszcze sierpień pozwoli nam troszkę odpocząć...? Osobiście ostatnie dwa tygodnie (15-28 Lipca) spędziłam na Plenerze Plastycznym ucząc się malować, fotografować, chodziłam na wykłady i ten czas upłynął zbyt szybko. Wyjazd był w Zakopanem, a do teraz nie miałam czasu i sił, aby cokolwiek napisać, więc bardzo Was za to przepraszam.

Tak patrze wstecz, zastanawiam się kiedy będzie półrocznica mojego bloga i tak sprawdzam dzisiaj, a tu okazuje się, że to właśnie dzisiaj :D
Może to i niezbyt ważne wydarzenie, ale jak dla mnie warte zrobienia jakiegoś konkursu, a więc uważajcie, bo niedługo jakiś może się pojawić ;)

Druga rzecz, którą naprawdę warto dzisiaj obchodzić to Powstanie Warszawskie o którym możemy dzisiaj dużo usłyszeć w telewizji. 



A teraz podsumowanko....
L. przeczytanych książek w tym miesiącu : 13 książek!
L. przeczytanych stron w tym miesiącu : 4 398 stron!
L. zrecenzowanych książek w tym miesiącu : 6 recenzji!

W rankingu sytuacja wypada tak:
1 miejsce zajmują ...Taherela Maguire - Dotyk Julii ... & ... Suzanne Collins - W Pierścieniu Ognia.
2 miejsce zajmuje ... Gail Carriger - Bezduszna 
3 miejsce zajmują ... Suzanne Collins - Igrzyska Śmierci ... & ... Cynothia Hand - Nieziemska
4 miejsce zajmuje ... L. H. Zelman - Bezsenność Anioła
5 miejsce zajmują ... Żelazny Król ... & ... Żelazna Córka

Większą część książek, które wywarły na mnie naprawdę duże wrażenie przeczytałam na wyjeździe, więc nie miałam jeszcze czasu napisać ich recenzji, ale mam nadzieję, że szybciutko uda mi się to nadrobić. 

Reszta Przeczytanych:
Eden Maguire - (Nie)Umarli. Księga 1. Jonas. ... & ... Suzanne Collins - Kosogłos ... & ... Jaye Wells - Rudowłosa ... & ... Cynothia Hand - Anielska ... & ... Olga Gronyko - Zawód: Wiedźma. Część Pierwsza.



Zamknijmy przy okazji już całkowicie Czerwiec, ankietą w której wzięło udział 18 osób. Nie jest to jakiś rekord, ale możliwe, że to ze względu na to, że w ankiecie pojawiły się głównie mniej znane książki, z wyjątkiem trylogii czasu. 
Oceniliście więc, że na miano książki miesiąca zasługuje... 
Kerstin Gier - Czerwień Rubinu
Drugie miejsce zajmują egzekwo: 
Kerstin Gier - Błękit Szafiru ... & ... Kerstin Gier - Zieleń szmargdu
Trzecie miejsce zajmują egzekwo:
Colleen Houck - Klątwa Tygrysa. Wezwanie ... & ... Kelly Creagh - Nevermore. Kruk


14 komentarzy:

  1. Chyba wkradł się błąd, zamiast Suzanne napisało Ci się Sazanne :)

    Zazdroszczę Ci, że mogłaś przeczytać "Dotyk Julii"! U mnie chyba się nie zapowiada na to, żebym miała taką możliwość, uh :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników! Ja przeczytałam w lipcu dziesięć książek i dwa razy mniej stron, ale napisałam pięć recenzji :) Życzę jeszcze lepszych wyników w następnym miesiącu i gratuluję półrocznicy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wyników oraz półrocza bloga !! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik :) Gratuluję półrocza bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik przeczytanych książek. Życzę w sierpniu jeszcze lepszej statystyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny wynik, ja przeczytałam tylko 5 książek ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję rocznicy i dobrych statystyk.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma co się licytować ilością przeczytanych książek (to apropo komentarzy), każdy czyta we własnym tempie, to nie powód do wstydu, że skończyło się ich w miesiącu tylko 2, 3 czy 5 :)
    Wynik naprawdę ładny, gratuluję też półrocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy i świetnych wyników!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wyniki! Wszystkiego najlepszego na to półrocze i kolejnych równie owocnych miesięcy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre wyniki =] Zazdroszczę wyjazdy do Zakopanego tam ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe jaki to będzie konkurs!:*
    Gratuluje rocznicy,a tym czasem zapraszam do mnie:http://photo-my-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witam,
Dziękuję za wszystkie komentarze, dodawanie się do obserwatorów i lajki na facebooku. Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że zarówno moje posty, jak i blog, się Wam spodobały.
Mam nadzieję, że będziecie wpadać tutaj częściej <3

Patiopea