środa, 1 lutego 2012

Pierwszorzednie :)

Postanowiłam, że starego bloga nie zmienię w "mola książkowego" ale tutaj mogę właśnie pisać. Skoro tamten został stworzony do innej tematyki to nie fair jest usuwanie :)

Na blogu będą recenzje, konkursy z książkami, dopiski, różne posty i wiele, wiele innych co sprawi że będzie tu ciekawie.

Będzie tu także trochę grafiki osób które znam lub może nawet próbki obserwatorów.

Mam nadzieję że będzie nam tu dobrze i spodoba się wam blog a także moje wpisy, że będziecie komentować i wyrażać własne opinie :)


Pozdrawiam,
Patiopea ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam,
Dziękuję za wszystkie komentarze, dodawanie się do obserwatorów i lajki na facebooku. Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że zarówno moje posty, jak i blog, się Wam spodobały.
Mam nadzieję, że będziecie wpadać tutaj częściej <3

Patiopea